• (Android/iOS) Totally Reliable Delivery Service варати код много новчића

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Totally Reliable Delivery Service ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Totally Reliable Delivery Service IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ варати код много новчића ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Totally Reliable Delivery Service 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Свиђа ми се ова игрица, али постоји неколико проблема када скочим, само ме померај и покушавао сам да се играм са пријатељима, али не ради ни камера која се креће, а имам толико кашњења, поправи то: (

    Ужасно фрустрирајуће и када се заглавите у машинама и морате поново да покренете игру је досадно, тако да само немојте схватити да је ужасно

    Проблем са брзином кадрова и грешке

    Одлична игра, али графика ове игре је локална

    Да ли су контроле веома тешке па сам размишљао о томе како да направим водени жиг. Не свиђа ми се игра, али две студије. Не занима ме институт ајинорах па сам

    Најбоља игра, али једини разлог зашто сам оценио 4 звездице јер немам приступ мултиплејеру, играм мултиплејер, све испоруке су ресетоване

    Totally Reliable Delivery Service Simulacije vmtm

    Обожавам ову игру, али када играм она испадне, а онда игра рупа једноставно паузира тако да морам да изађем и онда мој напредак нестаје, можете ли то поправити, молим вас. Хвала.

    Искрено, волим ову игру, али ако ћете је набавити, набавио бих је на Ксбок-у или ПлаиСтатион-у, графика је много боља и ако желите да играте са пријатељем, не купујте игру овде, купујте је на Ксбок-у или ПлаиСтатион-у или Нинтендо прекидач

    Здраво господине, поправите ово када отворим игру приказује црни екран

    Нећу да лажем, то је забавна игра, али је веома заостала и зато јој дајем 2 звездице


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :